Heerlijk om dat telefoontje van je schoonmoeder te kunnen negeren, zodra zij belt wordt er lekker niet opgenomen. Soms kies je er graag voor om een telefoontje te kunnen negeren, maar soms is het helemaal geen optie om de telefoon te negeren. Elke beller kan bijvoorbeeld een klant zijn in een organisatie en in een tijd waar de imago van een bedrijf ontzettend belangrijk is en we allemaal verbonden zijn door social media wil je dus niet het risico lopen een klant te negeren.
Het klinkt natuurlijk heel vreemd, waarom zou je ooit een klant willen negeren? In de meeste situaties heb je helaas geen keuze dan de klant te moeten negeren. Wanneer je in een vergadering zit dan wordt je wel gedwongen de klant te negeren, of natuurlijk de vergadering te verlaten.
Ook zijn de telefoontjes van klanten niet altijd even fijn, want te zijn onmogelijk om in te plannen. Dit zorgt ervoor dat je nog wel eens regelmatig afgeleid kan worden van je werk. Wat het ook is waar je aan werkt, het is nooit fijn om onderbroken te worden.
Een telefoonservice, zoals bizziphone, bied niet alleen de oplossing voor het moeten negeren van telefoontjes maar je kunt ook gewoon rustig door werken wanneer je dat wenst. Je kunt zelf bepalen wanneer de telefoontjes ook echt door de telefoonservice moeten worden opgenomen. Ga je op vakantie? Dan kun je doorgeven dat je de komende twee weken geen telefoontjes wilt ontvangen. Je beslist zelf wanneer de telefoontjes doorgeschakeld moeten worden.
Maar de telefoon op laten nemen door een telefoonservice zorgt er ook voor dat je klanten altijd op een professionele manier geholpen worden en misschien nog wel belangrijker, krijgen een professionele eerste indruk van je organisatie. In een tijd waar iedereen verbonden is met social media kan dit heel erg fijn zijn. |
https://www.bizziphone.com/ |
