Je kent de situatie ongetwijfeld: je hebt een nieuwe website ontworpen en gebouwd door een professioneel webbureau dat gebruik maakt van een content management systeem zodat je zelf met de content om kunt gaan. Maar na een paar maanden heb je nog steeds geen tijd om deze teksten te maken. Goed geschreven, uitnodigende, relevante en zoekmachine vriendelijke webtekst is een belangrijk onderdeel van elke website. Wij zijn van mening dat er voor een groep van experts tenminste 7 goede redenen zijn om uw websitetekst te schrijven. Levering op schema Het grootste probleem dat zich voordoet bij het starten van een website heeft meestal niet te maken met de programmeur of ontwerper. Integendeel, projectvertragingen worden vaak veroorzaakt doordat inhoud niet op tijd wordt voltooid. Maar dit is niet ongebruikelijk: als het door iemand in uw bedrijf is geschreven, verschijnen er altijd andere prioriteiten, waardoor het schrijven van de webtekst naar de achtergrond kan worden geduwd. Daarnaast wordt het schrijven van content vaak onderschat: mensen die de taak krijgen om webteksten te schrijven hebben vaak verschillende fulltime banen, waarbij het schrijven van webkopieën niet altijd geschikt is. Meestal wordt de moeilijkheid om tekst te schrijven pas gezien als het te laat is. Content is koning Online copywriting is onlosmakelijk verbonden met contentstrategie en inbound marketing. Goede reproducties ondersteunen het concept van de website en behouden de continuïteit van de beleving van de bezoeker: de inhoud moet strategisch zijn, de zoekmachine is geoptimaliseerd, en het is substantieel en overtuigend om de bezoeker te overtuigen en vervolgens actie te ondernemen. Ook Google en andere zoekmachines hebben kwalitatieve webtekst nodig: zoektermen en zoekwoordcombinaties (SEO). Beter ontwerpen Als we onze ontwerpers al webinhoud kunnen bieden, ook al is het maar een ruw ontwerp, zal het ook bijdragen aan een effectiever ontwerpproces. In plaats van bijvoorbeeld een lege doos te ontwerpen die later moet worden gevuld, ontwerpen we rond realistische inhoud die het ontwerpproces kan helpen en leiden. Esthetiek moet de hoogste prioriteit hebben en de website moet er ‘mooi’ uitzien. Daarom kunt u niet eerst ontwerpen, tekst schrijven en het ontwerp vervolgens aanpassen aan de geschreven tekst. Overweeg je nog steeds de interieurdecoratie van het huis bij het bouwen? Voor ons is het belangrijk dat we jouw verhaal op de beste en juiste manier van visuele communicatie vertellen. Consistente tekst Uitstekende medewerkers hebben een uitstekend vermogen om zich aan te passen aan de schrijfstijl. Elke tekstschrijver moet de toon en stem van het betreffende bedrijf kunnen overnemen. Om te komen met inhoud die aantrekkelijk is voor de doelgroep is het nodig om naar de huidige situatie te kijken. Niet iedereen is opgeleid of heeft hiervoor de nodige capaciteiten. Dit kan leiden tot onjuiste woordselectie van de inhoud, spelfout, te veel tekst, te veel onnodige uitleg, of de tekst is te kort om een volledige rol te spelen in de beschrijving. Tot overmaat van ramp schrijven verschillende mensen in het bedrijf verschillende delen van de website. Dit kan verlies van consistentie en verkeerde schrijfstijl veroorzaken. Hoewel we uw expertise nodig hebben om substantieel correcte tekst te schrijven, is het nog steeds een groot voordeel om een professionele bijdrager aan te stellen die altijd de consistentie en correctheid van de website zal bewaken. Beste communicatie Zelfs mensen met schrijfvaardigheid kunnen het moeilijk vinden om goede webteksten te creeren, simpelweg omdat schrijven voor online doeleinden totaal anders is dan het verleden. Spraak is de kern van internet. Woorden zijn wat Google zoekt om websites te indexeren en classificeren. Bezoekers kunnen taal gebruiken om te bepalen of ze hebben gevonden wat ze zoeken. Een goede kopie moet niet alleen de juiste informatie opleveren, maar ook in de unicum stijl geschreven zijn. Het moet ook juist zijn opgemaakt, de titel moet kunnen worden gescand en er moet een kort gedeelte zijn en de zoekwoorden moeten correct worden gebruikt. Net zoals visuele taal moet voldoen aan de doelen van uw website, kan tekst zorgen voor duidelijke communicatie met klanten. Dit helpt bij de uiteindelijke conversie en het genereren van potentiële klanten. Ons inhoudsteam heeft de volgende kennis: We weten hoe we succesvolle online inhoud moeten schrijven om uw klanten te overtuigen. Ontdek nieuwe mogelijkheden Als u een tekstschrijver gebruikt, moet u basisvragen over het bedrijf beantwoorden, zoals “Wat is de belangrijkste boodschap die u aan klanten wilt overbrengen?”. Door middel van discussie en denken krijg je inzichten en / of ideeën waardoor ook de tekst sterk verbetert. Het hebben van goede webtekst is belangrijker voor uw website dan het uiterlijk of de code die het schrijft. Door samen te werken met ons inhoudsteam ontdekt u nieuwe manieren om uw bedrijf te introduceren, want zoals elke organisatie heeft uw bedrijf een uniek verhaal. Dit verhaal is uw merkidentiteit, dus u kunt ook zorgen voor uw online communicatie. De kosten van slechte webtekst In vergelijking met slechte of middelmatige webteksten is het inhuren van ons inhoudsteam duur. Een simpele herschrijving of herschrijving van de call-to-action betekent bijvoorbeeld dat de conversieratio tussen 1% en 5% ligt. Daarom betekent een goede kopie letterlijk het verschil tussen winnende of verliezende klanten. Het verschil tussen goede inhoud en geweldige inhoud is een duidelijk verschil in het genereren van potentiële klanten. De impact van geweldige inhoud genereert altijd meer inkomsten dan u erin investeert. Ben je enthousiast over de voordelen van het overhandigen van webtekst? Wil je meer leren? Lees zeker de kennis over contentstrategie en online copywriting, en / of neem zo snel mogelijk contact met ons op!
https://www.webdeveloper.today/2022/04/using-shadow-dom-for-cookies-consent.html |
https://webdevelopmentapp.com/nl/online-workspace.html |